Leeeedig :D

Drog till stallet istället för att åka hem o tjocka kladdkaka... Inte så olikt mig faktiskt även om jag gärna skulle haft med mig kakan dit. Skulle egentligen inte göra något speciellt där men var lite sällskap till Emma o min lilla syster, o så pussade jag på Boris såklart :P Han var tydligen jättepigg på lektionen o busade o sprang en del hörde jag av tjejen som red. Som tur var för honom gick han bara en lektion i alla fall till skillnad från stackars lilla Scarlett som fick gå två trots träningsvärk. Så på lovet blir det hårdträning, förutom måndagen då det är barnläger som han alldra troligast går med på. Inte så kul men det är ju bara en dag som tur är.



Jag är ledig nu - våra lektioner imorrn blev inställda eftersom de tydligen var onödiga enligt lärarna. Inte för att man klagar precis haha. Sportloooov here I come <3

Kommentarer
Postat av: Amandaa

Scarlett har ju inte träningsvärk? hon hara bara en jäkla massa överskottsenergi så bara bra hon går mer än ett pass! :)

2011-02-17 @ 21:47:53
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0