Måndagar?

Eftersom det går en smitta på Vreta som en veterinär har sagt är rätt farlig (inte 100% säker fakta här) och man bör ducha och byta kläder innan man kommer till ett annat stall, så jag vet inte hur mina måndagar ska gå ihop. Pratade om det med mina kompisar på lunchen och eftersom jag inte hinner ducha eller ens byta om innan bussen går kan jag inte åka till eda och ha stallet där. Ska jag hinna med det måste jag åka senare och då hinner jag inte fixa stallet...

Så hur ska jag göra?? Behöver hjälp om en lösning, jag kan ju inte smitta ner hästarna på Eda bara för att jag inte hinner ducha och byta om!

Måste prata med Jessica om det här...


Dom får ju inte bli sjuka... :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

duscha o byta om i skolan kanske? eller dt kanske dt inte finns möjlihet till..?

2011-01-26 @ 18:58:44
Postat av: ylva <3

svar till anonym: det finns det, men jag hinner inte innan bussen går :S om jag tar en senare hinner jag inte göra stallet...

2011-01-26 @ 20:39:24
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0