Ponnyakuten




Angående ponnyakuten: någon mer än jag som stör sig på att alla märken på kläder/andra saker deltagarna har är utsuddade så att man inte ska se dem? Det är extremt fult och irriterande tycker jag eftersom det ändå går att se vilket märke det ska vara ^^ Förstår inte varför... I så fall om det skulle vara reklam för något märke, men alla vet ju ändå vad som finns, eller? Jaja om man inte tänker på det tycker jag att ponnyakuten är ett ganska bra program eftersom alla kan tänka lite extra på vad som sägs - inte minst desperata ponnyföräldrar som ger för svåra hästar till sina barn! Tobbe påminner förresten väldigt mycket om en av mina lärare...

Det var nog allt jag hade att säga haha :P

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

sv: Elvira är mycket saknad! :) <3

2011-01-30 @ 21:01:11
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0