Att kommentera

Nu på sista tiden har det varit riktigt bra med kommentarer, vad duktiga ni är! Nya kommentarer varje gång jag öppnar bloggen för att skriva något nytt, det är rätt härligt. Men det jag vill höra är era åsikter.

Man kan skriva en kommenter som "fin blogg, kolla på min? ;)". Man bara hör ju att det där om fin blogg bara är för att skaffa läsare till sin egen blogg. Det är okej med sånna kommentarer, även om det inte är det bästa.

Sen finns det ju alltid en massa reklam, "var med i min tävling och vinn ett schabrak". Sånt är bara onödigt, om personen inte någon kommentar om inlägget också.

Det jag vill höra är alltså era åsikter om vad jag har skrivit, eller svar på vad jag har kommenterat på er blogg.
Även om alla kommentarer (utom enbart reklam) är välkomna är det de här som jag blir alldra gladast över. Det visar att någon har läst igenom inlägget och tänkt också.


Men tack så mycket för de senaste dagarna ♥


Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Klart mycket roligare med ärlig respons från någon som verkligen LÄST inlägget man tagit sig tid åt att skriva.

Din nya header blev jättefin tycker jag!

/ Elli

2011-07-19 @ 22:01:54
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0