9. Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?

Det finns många jag skulle vilja vara för en dag. Men inte längre än så, jag är nog rätt nöjd med den jag är och skulle inte vilja byta ut mitt liv.

Till exempel skulle det vara intressant att vara någon av mina vänner, för att se hur andra uppfattar mig som person. Fast jag vet inte om jag vill veta det förresten...

Eller kanske nån djurplågare eller terrorist så man fattar hur de tänker. Men då räcker det nog med ett par minuter, får man ju hoppas.

Klart det skulle vara kul att vara någon riktigt framgångsrik person ett tag. Någon elitryttare eller idolvinnare.

Jag vill ha flera dagar, svårt att välja... En annan jag vill veta hur den tänker är Boris. Honom skulle jag vilja byta liv med för en dag, få veta om han verkligen har det bra eller om det är något som måste ändras. 

Vem skulle du vilja vara?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0