Clear Round

Man kan väl säga att det gick bättre den här gången... Förutom att jag började rida fram alldeles för tidigt coh fick skritta i en evighet va dagen lyckad. Barnet som skulle rida Boris på 30 kom inte, så jag var den enda på honom =)

Första rundan på 70 gick bra, vi hade en jämn rytm och fick bra språng på så gott som alla hinder. Fast på ett ställe tog jag ut svängen för mycket mot ett hinder och hann inte räta ut så där blev det fyra fel. Andra rundan på 80 gick ännu bättre, jag älskar min ponny!! Han bara gjorde som jag sa hela tiden så jag behövde inte bli nervös alls, vilket jag nog hade blivit om det inte hade gått bra...

Snyggt

Jag red i mina fula stövlar idag för att känna mig mer avslappnad, vet inte om de hjälpte, men de är extremt sköna =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt att det gick bra :)

2011-04-10 @ 19:17:22
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0