Gummityglar

Har blivit väldigt bortskämd när det gäller tyglar, sen jag började på Boris kan jag bara rida med gummityglar. Tyglar med tygelstoppar är helt enkelt hemska eftersom de alltid sitter på fel ställe så att man inte har någon nytta av dem i alla fall. Dessutom är det fult. Så varje gång jag rider byter jag tyglar för att barnen ska kunna ha thiedemannatygeln när de rider. Däremot skulle jag kunna önska att jag hade tunnare och "sladdrigare" tyglar än mina som är lite för stora för mina händer...

Vad rider ni med för tyglar, och varför?

Kommentarer
Postat av: Emma - En allroundryttare!

SV: haha finns det ens då? :P

2011-04-27 @ 12:45:10
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/
Postat av: Sarah

Halvflätade tyglar är helt klart bäst! :D

2011-05-02 @ 15:17:36
URL: http://tophorses.blogg.se/
Postat av: Hannah Ramme

Bra Boris tyglar e bra nu i gen PS:jag älskar Boris hoppas du okså gör det=)=)

2011-05-15 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0