Motion på slingan

Efter utsläppet red jag Spacy på slingan runt hagarna. Hon är en av de härligare storhästarna jag suttit på, trots att det är en skolhäst... Inget om man jämför med Mirre, men man får ju inte ha för höga krav. Har önskat Spacy till programridningen på måndag, hon eller Solereo hoppas jag på att få. Fast det är inte så seriöst men det är ju alltid roligt när det går bra.

Something Special (Spacy)

Solereo

Fina mobilbilder...

Nu sitter jag och tråkar i stallet och väntar på bussen som går om ett bra tag. Sen ska jag gå ut i blåsten, och jag tror det regnar nu också. Jobbigt va? =)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Spacy hade jag på mitt intagningsprov! ^^

2011-05-01 @ 18:34:42
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0