30 Augusti 2010

Den dagen var HEMSK. Men nu kan jag titta tillbaka och känna att det är lugnt, eftersom jag vet hur det gick efteråt.

Sista dagen jag skulle rida Mirre medan hon fortfarande stod på Eda, och jag hittade henne i hagen med ett genomtjockt bakben och blod. Jessica var inte hemma...

Sen kom hon hem, ringde veterinären och allt detdär, så var allt lugnt och bra igen. Det skulle lösa sig. Så jag gick ner till bussen som var jättesen och såg ägarens bil komma till stallet - med transport. Så jag struntade i busse och gick till stallet. Ägaren tog med sig hästen hem, till det gamla hemmet allstå, inte dit hon skulle flytta nu.

Kändes ganska sådär faktiskt... Men allt löste ju sig tillslut, med en frisk häst och en glad ny ägare och en gladare Ylva!

Bilder från 30 augusti, innan jag tittat på benet...


Kommentarer
Postat av: Alva

söta bilder !



SV : hur har din dag varit ? :)

2011-08-30 @ 14:42:43
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0