Bling

Det sägs ju att blingpannbandens tid är över, att folk har tröttnat, att det är för vanligt och så vidare. Men jag tror faktiskt inte det. Än. Jag tycker fortfarande att ett blingpannband är det där lilla extra på ett träns som gör helhetsintrycket snyggare. Dock tycker jag inte att det spelar någon roll ifall det är äkta swarowskistenar eller ett fake från ch.

Men bling har blivit mer vanligt de senaste åren, och därför ser många det som sitt vardagspannband. Men låt det vara det då? Jag kan i alla fall inte se några som är snyggare. Ser att en del hellre gillar de pannbanden med en rad större stenar i, men de får en diss av mig! Ser billigt och tråkigt ut, om ni fattar vad jag menar...

Jag tycker fortfarande att det är snyggt med bling, den dagen jag slutar tycka det ska jag sluta använda det, men jag har vad jag tycker är snyggt, och jag hoppas alla andra också har vad just de tycker om. Man kan ju inte rätta sig efter vad alla andra tror är på väg bort ;)

Godnatt förresten ♥


Kommentarer
Postat av: Michelle

sv; tack för alla söta kommentarer<3



haha ja lite så där gutt faktiskt XD Haha



KRAM på dig

2011-08-27 @ 22:23:25
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Tror också att det inte är över ... inte än :)



Svar. Okej :) Så bra att den är skön :) mindre bra att den blir platt :p

2011-08-28 @ 00:10:00
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Hejsan vilken fin blogg ;)

Jätte gullig häst också ;) <3

Kram

2011-08-28 @ 09:10:11
URL: http://mylifeasjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0