Dagens träningar

På morgonen red vi hoppning på fält. Väldigt jobbigt. Men det gav resultatr och även om det inte gick så bra så lärde vi oss massor och jag börjar komma på hur jag ska rida på hinder. Boris ville bara springa och var ganska kaxig men det löste sig till slut.

På kvällen blev det ett nästan ännu jobbigare dressyrpass - barbacka. Då red jag på det tredelade bettet för första gången. Även nu var Boris rätt katig och tyckte väldigt synd om sig själv för att han måste ha bett. Men jag lärde mig massor och kommer få duktigt med träningsvärk imorgon! Som det ska vara på träningsläger.


Söt tävlingsbild på Emma och Magic. Imorgon Är det CR i Folkinge. Jag hoppar 60-70 bara för att få komma runt banan med så några fel som möjligt eftersom jag inte brukar lyckas fullfölja banan... Men ska bli kul att få komma ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0