Höst.

Boris får en vilodag idag för att vila upp sig inför imorgon då lektionerna startar igen. Imorgon är det höst på riktigt. Sommaren är slut, jag har sett en del gula löv och skolan är i full gång. Plus att ridlektionerna börjar. Jag vet att alla små barn som rider en gång i veckan har längtat efter den här dagen hela sommaren, men jag kan säga att för hyrarna blir det mer slutet på ridperioden. Två, tre gånger i veckan räcker inte riktigt för att träna sin häst och sig själv att bli bättre. Kanske inte ens för att hålla uppe den nivån man har.

Men det är för bra för att vara länge, att kunna ha hästen som sin egen. Det är inte meningen att man ska ha tur.

Tänk om han var min...

Fast ska väl inte klaga, egentligen. Det finns ju de som inte ens får klappa sin häst utan att be om lov.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Söt blogg, följas via bloglovin? :)

2011-08-28 @ 17:39:57
URL: http://Http://ellenshestliv.blogg.se
Postat av: Emma

Vem tillhör han?:S trodde han va din:P

2011-08-28 @ 21:53:36
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0