Lugn dag

Idag ska jag ägna mig åt att städa, fixa datorn som äntligen har kommit hem, baka, kolla på film. Lagom mycket fart idag alltså. Tyvärr har jag inga idéer på saker att skriva om så antingen får jag en bra idé, eller så blir det inte så många inlägg idag... Funderar på att göra om headern och designen - jag har redan tröttnat, men då behövs nya bilder. Och om jag ska få nya bilder måste jag till stallet och Boris och ha med mig en fotograf.

Kom på att jag inte har några dressyrbilder alls när jag rider på något av de nya betten...


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin bild:) Några ideér till headen?:)

2011-08-13 @ 18:18:22
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0