Bilder på Safira <3

Har fått önskning om fler bilder på min gamla sköthäst Safira så här kommer de!


Foto: Emma =)





Foto: Teres =)

Rätt så fina bilder med tanke på att det inte var jag som tog några ridbilder haha xP Nej, allvarligt talat suger jag på att fota nånting som rör sig =P

Kommer alltid att älska den här hästen, även fast ingen annan än jag gör det!! Förutom förhoppningsvis hennes nya ägare... <3

Har förresten även en rätt rolig bild när vi misslyckas med att hoppa ett 50-cmhinder, vill ni se?? :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina hästen när hon är på avstånd :)<3

2011-02-03 @ 17:46:33
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: hon sparkar helt utan anledning!! ;)

2011-02-03 @ 18:06:12
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: soffan

klart vi vill se dt :P

finns en till som älska henne, mamma! hon va ju helt såld på den hästen.

2011-02-03 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0