Boris är mobbad

Boris blir mobbad i hagen av sina kompisar, stackars liten... Alla biter sönder hans grimmor, och igår fick de in en bal hö i hagen och alla stod och åt utom Boris o Nitzch som var mobbade och inte fick vara med. De andra bara tjurade. Men han får väl äta inne i stallet som stackars lilla Armin, han får inte ens gå ut nu fär att han river ner staketen.


Glömde säga det, men när jag ledde av både Marco och Boris för att Linda skulle mocka hände en liten olycka. Jag tror det var Linda som stängde ridhusporten som lät jätteläskigt, och båda hästarna hoppade snett framåt och nån landade på min stackars häl! Så jag haltade hela kvällen och tycker nu väääldigt synd om mig själv...

Pussss o kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0