Dålig bloggning här...

... och det beror på fyra saker. Först att jag har väldigt dåligt med idéer för tillfället. Sen att när jag har gjort nåt intressant har jag så lite tid över så att jag prioriterar sängen före hehe. Det tredje är min dator som inte vill sammarbeta och det tar ca en kvart att få upp en bild. Den nya är snabbare men där har jag ju inga bilder... O det sista är att jag får så få kommentarer på inlägg jag gör och besökarantalet minskar - jag vet helt enkelt inte vad jag ska sriva som ni vill höra om! Eller ska jag lägga ner bloggen? Fast jag tycker själv att det är kul så vill helst inte det :/

Visst är han sör här...? Han gnäggar som en tjej o töntar sig för han vill inte gå ner för den branta backen för att träffa de andra xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0