Det är vi nu

Nu känns det mycket bättre med Boris. Det är inte "han och jag" längre, det är "vi". Han följer mig överallt och det känns att han tycker om mig! (Utom när jag rycker manen, då är jag inte lika populär...) Och jag börjar lära mig att både rida och gilla honom. Nu känns det helt otänkbart att ha någon annan ponny eller häst, det är liksom inte möjligt... Finns ingen finare ponny än Boris (undantag: Ginger!) och jaa, just nu känns det här jättebra! Sen får vi se vad jag tycker om en vecka men just nu älskar jag min fiina lilla ponnyplutt


Pussss Boris - den bästa

Kommentarer
Postat av: emma :D

så skönt för dig att det äntligen börjar gå bra för er <3

2011-02-28 @ 18:51:12
Postat av: emma :D

så skönt för dig att det äntligen börjar gå bra för er <3

2011-02-28 @ 18:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0