Elvira

Nu måste jag sova, jag känner mig bättre nu o måste orka med att gå till skolan imorrn ^^

Här får ni en liten bild på Elvira, sötaste lilla shettisen <3 

Elvira är nu sällskap åt en annan häst o går bara o latar sig hela dagarna... Tycker hon nog är skönt! Men jag saknar i alla fall mysstunderna med henne och de lugna körturerna i skogen. Hon var den jag lärde mig de alldra första grunderna i körning på, inte för att jag är så duktig nu heller men i alla fall. Det var en mysig tid när jag följde med Emma till Bestorp, och utan Elvira hade jag aldrig fått rida Mirre igen efter att hon flyttade till Philippa.

Gonattpussss <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

du får inte kma till skolan om du är magsjuk lilla du?! :OOOOOOOO <3

2011-02-15 @ 22:51:02
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0