Failbilder haha

Nu har jag också börjat göra som alla andra, haha inte så bra menmen... Vare Dressyrmupparna som började med detta?? Jaja, som nog alla har märkt var det många som la upp failbilder och nu ska jag också visa ett par av mina ^^ Har självklart gjort mångamångamånga failar i mitt liv, men få har fastnat på en bild som det går att se vad det föreställer... Hur som helst här är de:


Här skulle jag visa upp Safira för en eventuell köpare som tack och lov inte köpte henne (hon kunde verkligen inte rida :S) Piiinsamt hehe

Hehehe här vill ni inte veta vad som händer... :/ Luciashow 2009 kan jag bara säga :P

Luciashow 2010 - Ariel och hennes sjöhäst skenar förbi hindret hahaha xP Men erkänn att vi var snyggast!! :D

Ser ni hur jag sitter??? :O

Fotografen (jag) är den stora failen på denna bild eftersom skuggan är med och det ser ut som han stannar...


Min katt är söööööwt <3

Det var de jag kom på just nu, men det finns säkert fler!! Pusss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0