Fredriksbergs Mork

Sofia är ju i Österrike nu och jag passar Mork åt henne hela veckan. Så idag red jag ut på honom, en ganska lång tur fast ganska lugnt. Han är precis samma gamla lata ponny som jag slutade rida i somras, och jag inser inte förrens nu hur mycket jag har saknat att rida o pyssla med honom... Sjukt egentligen att jag valde Safira före honom. Mork är jättefin, välutbildad o så, men lite tråkig på något sätt. Han kan springa fort o så men händer ytterst sällan att han bockar eller busar på nåt annat sätt, utan vill helst gå på i sin lugna takt. Jaja, han duger väl att lufsa runt i skogen med och han är en helt annan ponny när det handlar om hoppning! Då blir han pigg som ett litet föl =)

Sommarmork <3

Vintermork <3

Han är rätt mycket finare i fägen på sommaren, eller hur? Min mobil är lagom bra på att ta kort måste jag säga...

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0