Kastella

Finfina hästen asso... 30 år gammal som jag sa, och jättemysig att hålla på med. Dock så har hon enorm svankrygg och är jättesmal för att hon inte tillgodogör sig näringen (tror jag) och har en trav som en älg :P Men det gör inget för hon är gullig. Men Mork är också gullig och Kastella ser verkligen hemsk ut i jämförelse...

Vi red ut en lugn runda i skogen, Sofia o jag och ställde inga krav alls. Men ändå kämpade hon på och hade lite form några steg i mitten (bara skritt). Hon var väääldigt stel och har typ en kilometer lång hals om man jämför med Boris som fick vila idag.

Mammas medryttarhäst btw <3

Pusss får se om det blir nån mer bloggning ikväll eller om jag måste vara social mot min syster :P

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Ylva!



Hittade några bilder på min prinsessa som jag "snodde". Hoppas du inte har något emot det :)



Det var roligt att läsa om Boris och din skola, hoppas det går bra med betygen och på kommande tävlingar.



Du får gärna titta förbi igen om du har vägarna förbi Skåne.



Hälsa Sofia!

2011-02-13 @ 20:21:35
Postat av: ylva

åsa: nej det gör absolut ingenting! :) tack så mkt jag hälsar gärna på igen...

2011-02-13 @ 20:56:01
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0