Ledig imorrn

Hääärligt med lediga dagar lite då o då, tycker ni inte? :)

Idag har jag i alla fall varit på stan med Emma o käkat på donken eftersom vi båda var fett hungriga o fattiga hehe nu blir vi tjocka... Sen gick vi o kollade lite på kläder o jag köpte en rosa topp som jag gillar massor. Fast jag letade egentligen efter en tröja att ha i stallet men jag är ju som jag är o blir kär i vissa kläder haha. Vi hade iaf jättekul vi satte oss i en bokaffär o åt godis o hoppades att de som jobbade där inte skulle se oss.

Men vädret är förjävligt, eller hur!? Ingen kan säga emot det... Äckligt, det är vad det är. O kallt. O blött. O mer snö.

Ska ha sovmorgon för att fira den lediga dagen, sen till stallet o mocka o fixa höet, o sen ha lite roligt :D Min ponny är tydligen frisk nu o gick till o med ridlektioner, mycket snällt att inte ens orka skicka ett litet sms till mig, nån av de som var i stallet... :O


Jaja gonatt o pussssssss på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0