Lite skola

Har precis skrivit klart mitt prov i Arbetsmiljö och Säkerhet, gick väl sådär, men jag tror att jag blir godkänd och det är ju huvudsaken eftersom det ändå bara var ett G-prov.

Var i Vita stallet efter det och såg att lappen är borta som man kan skriva upp sig för att jobba på!! Ånej nu måste jag vänta ända till påsklovet med att tjäna pengar... :/ Inte kul asso.

Väntar nu på att hästkunskapen ska börja, läraren sa att vi ska börja jobba med hästens färger hahaha... Hur många gånger har jag inte själv lärt ut det till edabarnen? Jaja man måste väl börja med grunderna antar jag.

Safira är en mörkbrun häst med strimbläs. Jag kan vad duktig jag är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0