Melodifestivalen - genrepet

När jag stog i stallet och mockade ringde mamma o fråga om jag ville följa med till Cloetta Center o se på genrepet till melodifestivalen. Tackar man inte nej till även fast jag skulle blivit gladare om hon föreslog Göteborg Horse Show... Jaja det här duger! :)

Dock var låtarna sådär - igen. Eller, de var bättre men jag antar att det beror på att man var där o det låter bättre o så. Och Eric Saade är ett stort skämt, han är bra i vanliga fall men den här låten var inte bra o det skulle behövts lite mer än krossat glas för att göra den spännande. Aja jag antar att alla äkta Eric Saade-fan jublade...

Resten av er ouppdaterade människor får se hur det blir imorrn haha :) Säg vad ni tycker då!


Men när vi skulle skynda oss iväg glömde jag min mobil i stallet!! I o för sig ska jag dit o morronfodra imorrn men ändå jobbigt att känna sig handikappad hela kvällen. Idag verkade Boris pigg när han gick ner i ridhuset men jag såg ju inte lektionen, men imorrn blir det hårdträning. Emma kommer hit o sover över så det blir nog lite dålig bloggning då men ni får överleva. Puss o kram ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0