NHexperten gör bort sig... igen

Hahahahahahahahaha jag har börjat följa den här totalt usla bloggen för att det är så roligt att läsa om konstiga människors tankar... Det här är ju ingen skvallerblogg, men jag tänkte bara att ni ville höra något roligt därifrån:

"Jag heter då Linda och är snart 16 år. På fritiden umgås jag väldigt mycket med vänner, festar och leker med min häst! Jag är väldigt positiv av mig, och dömer inte andra människor. Jag tycker att alla är lika mycket värda och så. Jag började rida på ridskola när jag var typ 7 år, men nu hatar jag ridskolor så då är det ju klart att jag har slutat rida där! Jag har haft en hel del sköthästar och så, jag får ofta beröm av min granne för att jag är så duktig på hästar. Jag älskar att få beröm, och jag tycker också om att få kritik. För då kan man ju utvecklas som ryttare och det har jag verkligen gjort, tack vare att jag är så bra på att ta kritik."

Vem kan tro att hon är 16 år???
Nähä, är inte alla tävlinsryttare djurplågare längre...?
Dömer inte? Alla ridskolor är faktiskt inte likadana - och hur ska man annars börja lära sig?
Duktig på hästar, hahaha, dagens skämt!!
Och sist, om hon är bra på att ta kritik så kanske hon kan ta åt sig av vad folk säger och inte fräsa åt dem...



Förlåt, NHexperten för att det här inlägget var lite taskigt - men du får ju fler besökare nu... ^^

Missa förresten inte frågestunden, kan bli kul...!! 

Puzz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0