Saffier Jet

Nu är jag tillbaka igen :)

I går red jag Boris i ridhuset, vi hade lite bommar o han va jättefin i början. I skritt och trav gick han hur fint som helst o gjorde allt jag bad om, men sen i galoppen fick vi problem för han taggade så enormt på den ensamma lilla bommen han skulle galoppera över. Studsade upp och ner och kastade sig åt alla håll, han har nog inte fått jobba så ordentligt i veckan tror jag... Tränade lite fram- och bakdelsvändningar också, gick jättebra! Sen fick han gå lite lös i avskrittningen o han följde mig som en liten hund, sötnosen!

Idag var jag med till Emmas medryttarhäst Saffier Jet o tog lite kort, blev rätt så fint faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Bra att du är tillbaka! :D

och fina bilder <3

2011-02-20 @ 21:50:05
URL: http://olssonselin.blogg.se/
Postat av: emmaa <3

finaste jeten <3

2011-02-21 @ 11:14:55
Postat av: sofia

Sv: haha han saknar mig för mkt för att busa :P hihi, saknar dig med <3

2011-02-21 @ 19:07:10
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0