Sorri...

... för dålig uppdatering igår. Har haft fullt upp hela tiden ^^

Idag satt jag på hyrarmöte i tre låååååååånga timmar, och diskuterade träningar o tävlingar med Boris. Första tävlingen är om inte alls så länge! Ska bli kul att äntligen få komma ut efter all träning och motgångar, byte av häst och så vidare...

Sen red jag med Lillemma o Josse, det gick rätt bra men det är väl för att jag inte har ridit på ett tag han är oftast mkt finare då haha. Red lite bommar som ändå låg framme i ridhuset och körde lite lydnad (övergångar, det hatar han speciellt från galopp).

Tänkte lägga upp lite söta bilder för han var gullig iddah, men min dator ville inte sammarbeta :'( Har ni en bra helg än så länge?

Pusss o kraaam <3


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

När är första tävlingen? :) <3

2011-02-12 @ 19:32:18
URL: http://olssonselin.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

sv: Edas dressyrtävling? :)

Du kan väl med tävla dressyr? <3

2011-02-13 @ 12:59:37
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0