Spöööke

Fortfarande väldigt glad - och det trots att jag nyss kom hem från att ha haft stallet!! Gick ovanligt snabbt och bra, så jag kunde åka hem kvart i 7 :) Tack Linda, det gillas!!

Boris har tydligen en hovböld fick jag veta av Soffan, men Jessica har inte sagt nåt till mig... :/ Hoppas han är bra snart!! <3

Nu har jag två viktiga telefonsamtal att klara av innan kvällen är över och dessutom ska jag vara spöke på min lillasysters spökrunda hahaha visst är jag läskig!?

En bild på mig när jag var spöke på Vallas spökrunda i höstas :)

Puzzar o kraaamar från mig till alla glada och tokiga personer i världen!!! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygging ;)



Sv: skicka ett sms :)

naaw, taack! :')<3

2011-02-04 @ 21:36:38
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: soffan

Jaa, hovslagarn sa dt iaf.. men kan ju va nått annat me

2011-02-05 @ 14:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0