Tv var bättre förr...

Hehe så är det ju!

Om man tänker både Melodifestivalen o Idol kan ju de flesta hålla med om att det var bättre när man var mindre!! För att framför allt låtarna o artisterna var bättre.

Ponnyakuten i år är dessutom mycket sämre än förra året! De första programmen har gått o de började inte lösa problemen förens förra programmet som jag tror var nummer sex... O vääldigt mycket programtid går åt till annat än deras träning, som att filma de "vacka åkrarna" o hästarna i hagen. Det som vi tycker är intressant är ju träningen och att lyssna på gästtränare som kommer med tips. Det borde finnas alldeles tillräckligt med saker att visa på en halvtimma, som jag personligen tycker är för kort, det borde vara minst 45 minuter. Det var rätt så onödigt också att ge programledaren en egen häst att ta hand om, inte så intressant att se en nybörjare ta hand om en häst, det ser vi ju hela tiden i verkliga livet ^^ dessutom har vi ju inte sett den sen hon fick den.


Jaja, förra året däremot var ponnyakuten ett väldigt bra program trots att det egenligen riktar sig mot lite yngre tittare hehe men jag har ju alltid varit lite barnslig! :D

Håller ni med mig? Inte? Varför? Pussokraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0