Underbara ponny

Idag var Boris så himla härlig att sitta på! Han var pigg o framåt och ville bara springa och hoppa så fort och högt som möjligt. Låter ju sådär kanske men det är en underbar känsla när han bara tar tag i hindret och bjuder på mot, över och efter. Träningen ver verkligen superbra, vi red på en volt och hoppade lite olika hinder på långsidorna och diagonalerna efter volten. Winnipeg var inte så där jättesugen på att hoppa ett av hindrerna och när hon väl kommit över hade vi skrittat så länge så att vi tappade känslan lite när det väl var vår tur. Så Boris blev lite sned på en oxer och vi, tja hade en liten träff med hinderstödet kan man väl säga... Två gånger sprang han in i det och andra gången träffade det mitt på mitt knä så nu har jag ett lagom fint blåmärke där menmen det får man leva med. Sen kom vi över och det gick bra igen :)

Så idag är jag GLAD! Tacokvällen var också mysig, fast lite kall... Elementen i lägerstugan där vi kollade på film (102 dalmatiner) funkade lite sådär måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Sv: Min häst är söt! :)

Boris och du är så duktiga tillsammans!!

2011-02-23 @ 22:23:43
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0