Uteritt igen


Red ju ut idag igen på lilla Mork och han var pigg o glad. Hade tänkt ta sadeln men jag är lite lat och red barbacka igen. Det krävs mycket större ansträngning att rida i sadeln, och framför allt att stanna efter galoppen blir jobbigare då. Aja, vi red en tur på ca en och en halv timma, det var superbra underlag förutom på en del av vägen där det var plogat och lite för halt. Mork var pigg och försökte busa litegrann men det är inte så vilt när man sitter på honom. Red på tränsbettet idag och jag tycker han går jättebra på dt också, i alla fall om man inte är ensam för då vet jag inte...

Så himla skönt att det inte är så kallt längre, tycker ni inte? Underbart tycker jag!

Nu ska jag iväg till Eda och rida en stund på Boris, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0