Fjårdhästen igen



Sååå jag red på Fjording (eller Melinda som hon egentligen heter) den här veckan också. Hennes ägare var förkyld men hälsade ändå på med en stor påse morötter som hennes häst glatt mumsade i sig. Det märks att hon älskar sin häst =)

Galoppen var fruktansvärd (som syns på bilden haha xP), hon var mycket tråkigare än förra helgen. Jag tror att det beror på att hon inte fick komma ut innan och bara motionera i ridhuset. Hon uppskattade den lilla skritturen på fältet i söndags. Men i slutet gick det helt okej faktiskt... Även om hon inte var direkt fin förstås, men det är väl vad man kan vänta sig av en 20årig skogsmullehäst, mest mysig men inte så "dressyrfin". Jaja hon är lite fulsöt och charmig ^^

Jaa, vad ska man säga mer...? Hoppas bara att Boris är okej snart!! Är nog inte mycket mer ni vill veta - och förlåt igen för att uppdateringen kommer så sent! Pusssss <3

P.S
Jag HATAR min dator ibland för den vill inte ladda upp bilderna!!! Har flera som jag ville visa på Boris, men min dator är dumdumdum... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0