Safirabilder


Safiras stallkompis som Sofia fick rida på när vi var där och hälsade på :) Heter Poppe o gick på travet i 15 år!! Så han var nog bättre på att trava än Safira...

Jag bestämde mig för att låta Fjording slippa arbeta idag, det uppskattades nog!! :) Istället slänger jag upp lite bilder från när jag o Sofia hälsade på Safira när vi var på praktik i Skåne.

Det blir nog ingen ponnyakuten för mig för mamma fick något ryck och bestämde att vi skulle städa... Så hejdå, nu går jag och städar!! <3 Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon verkar ha tappat lite muskler sen hon va på Eda, men dt e klart.. kanske inte blir riden typ 6 dar i veckan..

haha :P fjording slapp inte o jobba inte, hon fick agera nybörjarhäst istället :P

2011-02-06 @ 20:23:59
Postat av: ylva

sv: mm det är klart, och åsa tycker inte om dressyr... så hon rider bara ut i skogen, det gillas av Safira :P

heh, rätt åt lilla fjordhästen <333

2011-02-06 @ 22:38:39
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0