142 sidor

Så lång är Boris egna dagbok där jag skriver upp allt som händer med honom, hur han går när jag rider, promenader, hältor, allt. Nu har jag skrivit klart en hel anteckningsbok och ska börja på en ny. Det kan bli kul att titta tillbaka senare, om lång tid och se vilka problem vi hade i början, och hur det löste sig.

Februari 2011

April? 2011

Maj 2011

Det är så synd att jag inte har några biler alls från absoluta början, september 2010. Men då hade jag ingen kamera eller fotograf, och så tänkte jag inte alls på att det kunde vara bra att ha bilder senare...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sån bok har jag med, skriver efter varje ridpass osv =) Super kul att titta tillbaka i.



sv: Tack så jätte mycket :D

2011-07-21 @ 19:02:13
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Va flitig du är!

Önskar jag skrivit ner fler anteckningar än vad jag gjort om Dacke. Han har utvecklat så mycket på bara ett par månader!

2011-07-21 @ 22:19:18
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0