Dagens ridpass - Daphne

Jag och syster red ut en tur i skogen när vi kommit hem från stan. Tydligen ska man dra bak ytterskänkeln för att fatta galopp, men varken jag eller Daphne fattade det där. Så jag drev på tills hon galopperade helt enkelt. Det var inte svårt! Jätteglad blev hon och vågade till och med ta ett litet glädjeskutt - oavsiktligt rakt in i rumpan på Troll som blev lite sur då. Men Daphne går inte att bli arg på, hon är ju bara glad och det är gulligt med små busskutt ibland. Jag kunde till och med svänga i trav idag, riktigt stolt är jag!!

Det bästa är att de kommer springandes när man ropar på dem ♥

Boris vilar idag...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin blogg! :)

2011-07-25 @ 19:18:02
URL: http://hastsport.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0