Första lägret över

Underbar känsla! Även om barnen var gulliga och snälla så var många extremt lata och det blir jobbigt när de är överallt o fem vill ha hjälp samtidigt. Nästa vecka blir det nattläger, så inte så mkt uppdateringar här från mig, men jag ska försöka skriva några tidsinställda inlägg ;)

Alla var så duktiga på uppvisningen som var en hoppbana på fyra hinder. Dessutom finns det bra nyheter för oss, och dåliga nyheter. Det är tur att jag är smart ibland =)


Nu ska jag ta hand om mig själv o djuren här hemma, laga mat o städa lite...


Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Och Ylva har ingen aning om hur en dammsugare ser ut invändigt! HAHA!

2011-07-01 @ 19:00:20
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0