Härlig ridtur i skogen

Emma o jag red ut en annan väg idag, mysigare än igår kunde det ju knappast bli, men riktigt härligt även idag. En lastbil som vi mötte två (?) gånger var riktigt läskig men som tur var gick det bra ändå. Vi har döpt om Herman till Troll, eftersom det passar mycket bättre.

Förresten kollade jag i en bok som vi fick låna, och läste på baksidan att det var Tobbe Larsson som hade skrivit den!! Den börjar: "Välkommen till den första svenska boken om westernridning! Jag om ska vara din guide heter Tobias Larsson och kallas för Tobbe." Boken är gjord 1998, gulligt gulligt...

Nu har äntligen bilderna blivit uppladdade!

Såhär såg vi ut idag, och ja, jag har ett träns ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0