Rida i jeans?

Jag tycker faktiskta att man kan rida i jeans. Dels för att det är bekvämt - om de är lagon stora (inte veckar sig eller känns för tighta) och så tycker jag att det är lite snyggt också. Kanske inte så att man kommer på en dressyrträning i jeans, men att rida ut i skogen är väl helt okej? Det säljs ju ridbyxor som blir mer och mer lika riktiga jeans så varför inte bara ta några gamla som man inte använder längre att rida i?

Man måste ju få vara lite egen... Men man ska akta sig när man sitter upp, om jeansen är lite för smala. De kan spricka, eftersom de inte är elastiska som ridbyxor är.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hejhej!Fin blogg!

Jag har en ny hästblogg!

Läs och kommentera gärna :D

2011-07-27 @ 12:57:01
URL: http://hoppryttaare.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejhej!Fin blogg!

Jag har en ny hästblogg!

Läs och kommentera gärna :D

2011-07-27 @ 12:57:01
URL: http://hoppryttaare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0