Dagens ridpass - Trollskogens Romeo

Nej nu ljög jag. Men barnen badade med hästarna idag, det var riktigt mysigt faktiskt även om jag fick gå bredvid och bli blöt när de simmar... Ginger la sig ner två gånger med olika barn och en privathäst som var med o badade för första gången rullade i sanden. Sen fick jag rida upp Romeo till stallet, o jag kunde nästan nå runt magen med benen. Liten stackars häst. Jag kan trösta med att det var ca 200 m skritt så bli inte oroliga ;) Emma red på Fjording, hon gillade att bada haha.

Sen åkte vi båt med Jessica, men vi körde på en sten så att motorn typ gick sönder... Lite läskigt men som tur var fanns inga barn med på båten.

Vi hade en tipspromenad också barnen var jätteduktiga :)

Nej nu får Emma damp vi ska äta cheezecake nu, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0