Ensam hemma

Nu har alltså min familj åkt iväg till fjällen för att vandra (att de orkar!) så jag är ensam hemma. Eller jag och alla djuren då ;) Emma kommer sen och håller mig sällskap några dagar.

Så nu har jag tagit hand om barnen och ska ta hand om mig själv. Typ sola lite. Man får rätt fina streck av att gå omkring i shorts hela dagarna.

Upptäckte just att travshopen i Mantorp har stängt alla lördagar i sommar. Helvete, jag som skulle köpa ett hackamore till Boris. Tandläkaren har också sommarstängt och svarar inte i telefon.

Random inlägg, men nu vet ni vad som händer =)


Kommentarer
Postat av: jonna

fin blogg du har :)

2011-06-28 @ 21:21:52
URL: http://livetisadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0