Internet

Mitt internet har varit trasigt, och som ni förstår blir det väääldigt svårt att blogga då ;) Dessutom har blixten slagit ner i den datorn där alla mina bilder på Boris finns, morr morr morr... Nu fungerar internet igen, men det blir inga nya bilder på ett tag.

Det har hänt en hel del de senaste dagarna, bland annat har Boris blivit halt i ett framben. Så nu får stackaren stå inne och vila sig medan de andra hästarna blir allt fetare i hagen. Han har fått beta några minuter varje dag i grimskaft och han blir mer och mer stallmodig och otålig på att gå ut och springa i hagen...

Jag har då varit hästlös och fått bli fotograf åt Emma och Märta istället. Så fort jag kan få in bilderna i datorn kommer de visas här =) Två dagar har jag ridit lite på Magic när Emma inte kunde, och hoppas kunna rida något pass på Scarlett när Märta är borta.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tråkigt att han är halt! :( Hälsa honom krya på sig från mig!

2011-06-14 @ 19:25:38
URL: http://tophorses.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Du bloggar igen!!! :D :D <3 <3

2011-06-14 @ 22:16:22
URL: http://elinolss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0