Nyttigt

Även om det inte är så kul tror jag att det är nyttigt för Boris och mig att ta en paus i ridningen. Också nyttigt för mig att rida en annan häst, så att man inte fastnar i att rida på ett speciellt sätt bara för att det inte går att göra som man ska. Då menar jag att till exempel sitta och spänna sig för att om man slappnar av slutar hästen att lyssna. Sånna fel är lättare att träna bort om man sitter på en annan häst och börjar om från början.

Jag hoppas att det bara är som jag inbillar mig, men jag tycker att Boris tappar muskler mer och mer för varje dag jag ser honom. Han som började bli så fin. Mest av allt vill jag att han ska bli helt frisk så att han slipper stå i stallet och bli stressad för att han inte kan röra på sig när han själv vill. Och helst få bort vargtänderna också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0