Sista kvällen

Jaha, det här kunde lika gärna vara sista juni, för imorron är det dagridläger och Boris är inte min längre. Juni har gått fort och långsamt på samma gång eftersom jag inte har kunnat träna ordentligt med Boris. Men så blir det ibland och det går inte att göra något åt det...

I dag skrittade jag lite barbacka igen i paddocken. Sen fick Boris beta lite och jag gjorde iordning träns till Cessan och sadel o träns till Fjording, putsade och bytte schabrak. Men jag hoppas på att lära ridlägerbranen putsa. De kan få öva sig på mina grejer om de vill hehe ;) 

På ett sätt är det lite tråkigt att juni är slut, men det jag vill mest är att det ska bli slut på allt som inte stämmer med Boris. Hovis kommer förhoppningsvis imorgon. Sen måste väl tandläkaren svara i telefon nån gång också. Fast jag ser fram mot ridlägrerna lite. Jag tycker det är kul att hålla på med barn och hästar och lära dem saker.

Kalle Anka fot? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0