Dagens ridpass 7/3

Tyvärr gick Boris på lektionen igår, fast han var så duktig på tävlingen. Men det var i alla fall bara jag som red honom. Han var så duktig, och passet var inte så hårt om man tänker på tempot. Vi tränade framdelsvändningar, skänkelvikningar, och självklart att rakrikta på medellinjen, det gör vi på alla Jessicas lektioner. Boris har ju mycket svårare för höger så sjänkelvikningarna där blev rätt usla i början, men efter en stund gick det bättre. Men jag var inte riktigt lika duktig jag typ sov igenom hela lektionen... Så trött var jag

Som vanligt skrubbade ponnyn huvudet när jag suttit av och den här gången hade han sönder sitt pannband, suck.

Vet att jag tjatar, men jag längtar så sjuuukt mycket till sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0