Dålig uppdatering

Dels beror det på att Blogg.se slutade fungera på dagen så jag inte kunde skriva då, dels beror det på att jag åkte och tog stallet åt lill-Emma och kom hem sent.

Jaja, gjorde ett prov på hästens färger och tecken på eftermiddagen som alla blev godkända på även om man inte hade en enda rätt haha. Meningslöst prov menmen.

Sen åkte jag och gjorde stallet, skönt att ha en nästan ostressig dag då vi dessutom var tre personer. Hade tänkt rida igen men ångrade mig när jag kom på att vi i så fall skulle haft en ridlärare som jag ogillar. Så jag får la se om det blir någon annan gång då ^^

Det här är verkligen den sötaste bilden som finns!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0