Ingen ridning...

Blev ingen ridning idag, tyvärr för jag var så väldigt ridsugen. Det jobbiga med att Boris går lektioner är dels att han försås blir sämre i ridningen när en massa barn sitter på hans rygg och dels att jag inte kan rida och hålla på med honom så mycket jag vill. Sen när det äntligen är min tur att rida vill jag inte överanstränga honom så då blir det lite halvdant, speciellt nu när vi måste ha en massa träning när han ska bli min lilla tävlingshäst.

Så nu får jag ta tag i pluggandet istället, är jag väl inte sådär jättepepp på men jag får väl bara göra det.

Boris halvsyster och systerdotter =)

Kommentarer
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa - Från botten till toppen!

Tyckte du täcket är bra då? :)

2011-03-23 @ 23:19:03
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0