Rida rida

Idag är jag så sjukt tröt för vi hade ridning på förmiddagen, ridning på eftermiddagen o sen ridlektion när jag kom hem till Eda. Dessutom hade jag mina två favorithästar i skolan, och man anstränger sig på något sätt lite mer om man tycker om hästen man sitter på. Första passet var markarbete med lite småhinder på slutet, då red jag Solereo. Vi passade väldigt bra tsm, för att vara jag o en storhäst. Efter lunch var det programridning för Stina, det var första gången jag red för henne, det gick ganska bra faktisk, fast Spacy som jag red då fick lite ryck o sprang omkring hehe.


Och Bårisen var så fin!! Vi tränade på öppna, sen lite galoppfattningar o små volter. Ibland bara älskar jag min underbara ponny. Tagga Folkinge på söndag!!

Jag har världens bästa lillasyster som lagade massa god mat till mig när jag kom hem vid halv 10 =)

O juste bliderna kommer imorrn, jag är för trött nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0