Stallet idag

Kom till stallet i tid för att se de sista fem minuterna av dressyrträningen. Sen kom Jessica på att det var för dammigt, och då var det bara att ställa sig o vattna suck...

Såhär kul är det... Som tur var gjorde jag inte hela själv =)

Sen var det massa pyssel o till sist ridning. Emma var gullig o fotade lite. Red ute i det fina vädret, och underlaget i paddocken var jättebra. Tydligen var det hårt på morgonen, men det släppte när jag red vid halv fyra. Tyvärr glömde "någon" mitt usb så bliderna kommer till mig imorrn.

Visst blev han fin i nya tränset!?

Jag vet - måste träna massor på min sist! Men en liten ursäkt just här är väl att stövlarna är lite för långa i tån. Fast det var ingen bra ursäkt hehe...


Kommer kanske lite fler bilder sen =)

Måste förresten säga att jag inte tänkte på säkerheten när jag skrittade av på en liten väg mellan två fält. Red på långa tyglar o skulle ta upp mobilen för att kolla klockan hehe. Då blev Boris rädd för något och slängde sig åt sidan så jag hängde runt halsen och tänkte "fan, nu får jag inte ramla av så han springer ensam upp till stallet, då får vi aldrig rida här mer..."
Så blev han nog rädd för något igen o slängde sig åt sidan - men åt rätt håll så jag typ kastades upp igen. Jaja så kan det gå ^^

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder! :) Snyggt det nya tränset var

2011-03-27 @ 00:27:03
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0