Teorilektion

Ellie kan tydligen fortfarande inte jobba, hoppas verkligen inte att det är någon fara med henne!! Så istället för henne ska jag och Emma ha teorilektion för de små barnen... Får la se hur det går, men bara barnen lyssnar så äre inga problem, det lärde vi oss i somras.

"O så ska ungjävlarna ha en penna också..." Emma
"Ta en pall om ni är för små!" Jag

Så roligt man kan ha, vilka minnen ^^
Mirre kommer alltid att vara min bästa vän. Över en månad sen hon försvann och jag får saknadsattacker lite då och då. Alla som någonsin träffade henne måste hålla med om att underbarare häst finns inte! Sov gott, jag hoppas att du har det bättre nu... <3
Det var på den titen... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0