Travkörning och skolkörning

Igår var jag såå trött när jag kom hem efter att ha gjort stallet (som tur var blev vi räddade av Soffan menmen) så jag orkade inte starta datorn o börja blogga, men nu är jag här igen ^^

På förmiddagen körde jag ett russ som heter Frimmit i travkörningen, vi skulle träna på att öka och klocka på en raksträcka. Det hade varit roligare om inte underlaget var så slaskigt... Fast kul ändå!


Efter lunch körde vi en liten Welshponny i skolkörningen. Han var lite konstig och spände sig precis hela tiden och gick åt alla håll utom dit han skulle. Jag tror inte jag ska satsa på en karriär inom körningen... Läraren verkade inte heller tycka det hehe =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0